sudah lama saya tidak ke sane

salam semua.
hari minggu sangat penuh dengan undangan perkahwinan.
yeah..
ramai dah yang menamatkan zaman bujang.
aku antara yang terawal la kot..
hehe..

kepada kawan2 yang mengundang tu,
tapi aku tak hadir, aku minta maaf la ye.
bukan tanak datang.
yang aku boleh hadir2kan diri, aku akan pegi..
mane yang tak sampai tu..
harap dimahapkan lah ye... =)

seronok bila dah berdua, dengan ikatanh sah ni..
rase lebih tenang, tidur kompem lena..hehe

lagi satu, sume bende kite share ngan pasangan kita..
alhamdulillah, aku dapat pasangan yang sangat memahami
menyayangi aku sejak dulu..
dulu hingga kini..
mane yang kurang tu aku anggap keistimewaan dia..

semalam pegi wedding kak hani dan abg zairy.
kakhani kelihatan manis dengan baju putih berbunge purple..
majlis lewat sedikit, pengantin lelaki lambat sampai..
sedikit hambar sebab takde bunyi kompang..
eh, sebok pulak komen majlis orang...

tahniah buat anda berdua ya!

lepas majlis, kami bergerak ke PD, bukan bersuka suki..
sebenarnye mencari RISTEC,
punye lah susah nak jumpe disebabkan info yang tak berapa nak tepat.
huhuhu..
RISTEC adalah Risda Training Centre.
untuk pekerja risda la nih....huhu

*landmark*
sebelah Rumah Zaitun.
perghhh...makcik zaitun mane pulak kami nak carik ni?
dekat 2-3  kali kami berpusing2 kat sepanjang pantai PD tu...
padahal rumah zaitun tu dekat2 ngan situ, cume sigboard rumah tu kecik je, pintu pagar dia yang besar gedabak. heh~

bila dah tau kat mane ristec tu, kami pon lepak kat pantai jap.
lame dah tak pegi pantai. mandi pantai lagi lah~ teringin nak mandi pantai ni. harap2 g sabah dapat mandi pantai...huhu..giannnnn dah ni!!


* berkebaye ke pantai*


* hubby chubby *



* berlakon menguis2 pasir *

harap2 lepas ni dapat ke PD lagi. tak jauh pun dari rumah. lame tak bercuti. cuti ni nak bercuti. cuti cuti malayyyyyyssssiiiiiaaaaaaaaaaa~~~

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

mari ganti tempat pasang plug yang rosak.

TAMAN BURUNG DI MELAKA

apa itu shingles?