Waaaa!!!! Sibon BUTA!!!!

tadi..baru sekejap tadi aku p bersihkan mate anak2 kucengku...selalu paling yang lame aku belai~ Sibon..dia comel..tapi matenye saket..sian~ selalu, bila aku lapkan kain yang dah dibasahkan air..Sibon selalu menangis kesakitan..mayb pada aku, itulah sentuhan paling lembut yang aku lakukan pada Sibon..mana lah aku tahu... hari ini berbeza..Sibon biarkan saja aku bersihkan mata dia..dia seperti sudah tidak sakit lagi..malah..menangis pun tidak..matanye kelihatan seperti OK.. aku cube teliti matanya..Ya ALLAH! selama ini, tubuh yang agak sihat itu menunjukkan dia tidak menderita..aku ingatkan dia ok.. rupa-rupanya...Sibon buta!! yang dapat aku lihat (sbb mata dia bengkak giler!!) kornea matanya pecah.. ;(((( tapi..dia tak tunjukkan yang dia sedang sakit..sumpah! hari2 itu lah kerja ku..memastikan kucing2 itu bersih tubuh badan..sampaikan najis nya aku boleh sentuh tanpa menggunakan alas... kecewa ada...sedih pun ada...aku dah 2 kali ke klinik..ini yang aku dapat? hmm..mungkin Sibon tidak punya antibodi yang kuat.. sian Sibon.. takpe Sibon..mollie cayang Sibon walopon Sibon da buta.. sedeyh!

Semoga Sibon tetap hidup ngan sihat ye sayang!

Ulasan

ARm Myopia™ berkata…
kesian sibon. seb baik kamu bela. kalo terbiar. aduh..
mOlliE berkata…
mesti bela..sayang giler neh..tadi hampir2 nk ngs..seb baik mak ade kat seblah..cover2..hehehe
ARm Myopia™ berkata…
ceh. nanges je. kompem mak join nanges. hihi
mOlliE berkata…
hehe..time kucing mati dia la yg meraung..hehehe
BuDakHutaN berkata…
wah..cian Sibon. Dakutan pun pernah ada kucing kaler putih camni, kemabr lagi...err...maksudnya dua ekor la, bukan kembar seiras..hehehe

all the best ntuk sibon dan tuanyya c Mollie.. tekniu for your comment at my photoblog

ades, lama baru sia pigi cek tu blog, lupa daratan butul..hahaha

Catatan popular daripada blog ini

mari ganti tempat pasang plug yang rosak.

TAMAN BURUNG DI MELAKA

apa itu shingles?