Jumaat, Mei 05, 2017

dia ingat dia terer, kita lagi terer..hihi

kadang-kadang kelakar juga, macam kasi umpan,

bagi, lepas tu sambar balik.

ingat macam ni je la..kalau dah korang buat camtu, kita boleh je balas balik

posting ni memang deep sebenarnya

nak tuju ke puncak sana je. chill!

Tiada ulasan:

ADAB MENEGUR

Baru-baru ini banyak perkara berlaku dan aku simpulkan sebagai satu perkara yang memberikan aku sebagai satu pengajaran, tauladan dan juga t...