Sabtu, Ogos 23, 2014

Hati-hati dengan hati.

Salam.
Sementara nak tidur ni, nak berpesan-pesan. Ini bukan aku ni baik ke apa, tapi apa salahnya kita mengingatkan antara satu sama lain.

Tak de niat lain selain mahu berkongsi.

Jom lah sama-sama menjaga hati agar ia tidak mudah mati.

Bagaimana?
Basahkan lidah dengan istighfar.
Itulah supplemen hati.

Kalau awak-awak semua cari supplemen shaklee, boleh roger saya ya
Atau boleh je hq untuk pembelian dengan menggunakan id saya.

Id 959684
Hafidamolisa bt ngah
SID ANDA


mamaAdamAkidAdra

Tiada ulasan:

kereta cikgu kene pijak!

Assalamualaikum! Lama sungguh tak mengadap blog.  memang bersawang betul lah!  sampai kerajaan pun dah bertukar tampuk kepimpinan... blog ...