Jumaat, Julai 12, 2013

menatang apa bio velocity tu?

salam semua.
nak kongsi sikit pasal bio velocity. korang pernah dengar tak? aku pun baru dua minggu kenal bio velocity ni...hihi..

ianya sehelai pelapik tilam bersize queen.
kita hanya perlu tidr je atas tu dan...wallahhhh!
memang best lah tidur guna bv ni...

kalau tak caya, jom lah demo dengan saya!

whats app 0124698495

Tiada ulasan:

ADAB MENEGUR

Baru-baru ini banyak perkara berlaku dan aku simpulkan sebagai satu perkara yang memberikan aku sebagai satu pengajaran, tauladan dan juga t...