Rabu, Januari 23, 2013

mati itu pasti

Aku tak sangka...
Hari ni.. 22 januari 2013 ada lukisan sedih dalam hati aku...

Abu pergi dalam pangkuan..
Betul2 aku di klinik vet...

Abu..
Aku bela saat aku mula mengandungkan akid..
Saat getir pertama, kaki abu patah..
Ke hulu, ke hilir aku bawa abu untuk rawatan terbaik, dan termampu aku...

Kini, tiada lagi getir..
Hanya kenangan..

Buat yang tegar bercinta sahaja tahu perasaan itu..

Abu, selamat aku dan suami tanam tadi..
Lewat malam..

Mohon aku...
Agar abu tetap doakan aku..
Agar abu pernah bahagia jadi kesayangan aku...

Abu,
Kau cuma satu.

Gambar terakhir abu..

:"(

Published with Blogger-droid v2.0.10

Tiada ulasan:

SMK Hang Kasturi 2018

Alhamdulillah, dah hampir 5 hari menjadi warga SMKHK, Alhamdulillah, akhirnya Allah makbulkan juga doa. terima kasih buat keluarga, dan juga...