Isnin, Mei 28, 2012

labuchi masuk ward!

Fuh~ ya Allah...

Dugaan di hari minggu... Sabtu lepas.. Waktu magrib...labu lambat balik...aku panggil pun dia tak menyahut... Kemudian sumai tegur..abu dah balik..tapi kenapa kaki dia? Aku cepat pegi check...kaki abu macam terkehel...

Hmmmm... Gelabah punye pasal..tatau nak pergi vet mane yang paling dekat dan masih buka pada malam hari hujung minggu!

Online...cari alamat vet yang masih buka, terus ke bangi...sayangnya, mesra vet kat sana tak boleh buat...sebab takde tempat xray......:(

Nak jadi cerita, esoknye ke honey vet, masih juga di bangi...ya Allah...komited sungguh vet di situ....charge yang dikenakan pun sangat membuatkan diri ni terkejut! Penat lelah si vet tak dikira pun...yuran konsultasi langsung tak ada! Semoga dimurahkan rezeki kamu wahai vet yang baik hati....

Kaki abu dislocate, dan ada patah...kene buat operation secepat yang mungkin kalau nak abu jalan dan dapat kaki normalnya semula..... Vet anggarkan amount mungkin cecah rm1k.... Gulp!

Aku ada duit tu...tapi....aku kene cari kos yang lebih rendah.... Sebab aku ada komitmen lain lagi...hmmmm... Susah hati....

Vet syorkan aku ke vet upm.... Pesanan sahabat, mungkin harga di upm lebih mahal....

Ya...memang jauh sangat beza harga antara honey vet dengan upm vet.... Bila tengok amount yang vet tulis dalam borang.....huhuhuhu lagi....

Minta vet tinggalkan aku sekejap, buat panggilan ke suami... Alhamdulillah...suami kata, takpe..duit masih boleh dicari....:-) lega nya hati....

Dan....buat yang membantu di uvh tadi....thanks korang! Aku tak statekan nama mereka yang membantu...but they'll know who they are! 

Labu start duduk ward hari ni, khamis mungkin akan masuk ot...moga selamat semuanya...isnin baru aku dapat jumpe labu.... Sekarang pun da rindu! :s


Published with Blogger-droid v2.0.4

Tiada ulasan:

SMK Hang Kasturi 2018

Alhamdulillah, dah hampir 5 hari menjadi warga SMKHK, Alhamdulillah, akhirnya Allah makbulkan juga doa. terima kasih buat keluarga, dan juga...