Selasa, Februari 28, 2012

tinggal

hari ni hari ke 4 aku dan adam. oh, adik yang dalam tummy sekali..
nasib baik adik ade tinggal berdekatan...boleh lah menyusahkan...mintak tolong ape yang patut...

lagi 6 hari countdown. 6 hari bekerja ya..weekend papa adam balik...lega sikit lah.. :)

tadi adam batuk batuk..nampak dia tak selesa...macam orang tersedak...kan asek batuk sebab geli kat tekak gitu kan...lama dia batuk...dah letak minyak panas..kat dada, belakang badan dia... tak lama lepas tu dia muntah.. fuh....berlari aku sekejap! kesian adam.... takpe lah...anak mama nak besar..memang la gini kannnn...

abes kene tukar baju dia.. sebab dah kene muntah. boleh tahan banyak jugak.. lepas muntah..basuh muka dan tukar baju...baru lah adam boleh lena balik...menganga mulut tidur tu haaaaaa....

papa...lekas pulang ye! mama ingat mama boleh..mama kuat...rupenye masih belum bersedia lagi nak jauh ngan papa.... jangan pindah jauh dulu tau....

Tiada ulasan:

Air ketuban bocor??

Assalamualaikum. Hari ni saya nak kongsi pengalaman bersalinkan anak yang keempat pada September 2016 yang lalu. Sepanjang proses mengand...