Ahad, Januari 29, 2012

saye perlukan CCTV!

baru je balik dari late dinner...
suami nak basuh botol susu adam..
terkejut sebab air di sinki dapur takde..

aih? takkan takde air kot?

terus ke luar rumah, tengok meter paip kat luar..

pelik sebab memang takde kepala pili yang boleh dipusing2..
suami pun keliru.. siapa yang tutup meter paip tu?

aku dah gelisah dalam rumah.
ini kali kedua bende ni berlaku..
naik geram pun ada!

suami cek lagi sekali, baru dia perasan ada punat kecil di meter paip..
sekali pusing je..berdesir bunyi air paip kat sinki dapur!
permasalahannya....

SIAPA YANG BANGANG PEGI TUTUP PAIP TU?

nak kene pasang cctv agaknye! :(

4 ulasan:

Admin P@P berkata...

Assalamualaikum.
Kena sabotaj lagi. Turut sedih dengan apa yang berlaku. Saya sendiri juga pernah mengalami banyak kali kepala paip di tutup anak-anak nakal di luar sana kerana ia berada di luar pagar.

Selagi ia tidak dirosakkan, kira ok jugalah.

TQ

molliesa berkata...

admin P@P.... kalau anak kecil yang nakal saya sangat tak kisah...sebab faham perangai budak budak...tapi pili tu ditutup lewat malam......around 10pm ke atas....dan saya tahu....yang menutupnya oang dewasa...:)

ILLONA SUHAILI berkata...

NEW SET(FULL SET)CCTV GTC DVR-4 CHANNEL with 4 DOME CAMERA...HARGA PASARAN RM1388...NAK NEGO HANYA RM1100 SAHAJA!!!HURRY UPPP!!!TINGGAL 1 SET SAHAJA LAGIKKKK!!!LET ME KNOW IF BERMINAT K;-)-Haili-

ILLONA SUHAILI berkata...

NEW SET (FULL SET) CCTV GTC DVR 4-CHANNEL WITH 4 DOME CAMERA...HARGA PASARAN RM1388...NAK NEGO HANYA RM 1100 SAHAJA!!!HURRY UP!!!TINGGAL 1 SET SAHAJA LAGIKKK!!!LET ME KNOW IF BERMINAT K;-)-haili-

Air ketuban bocor??

Assalamualaikum. Hari ni saya nak kongsi pengalaman bersalinkan anak yang keempat pada September 2016 yang lalu. Sepanjang proses mengand...