DIA

semalam panas
tido terpaksa bukak ekon. bukan ape, nanti ruam adam naik sangat la horror. kesian pun ade. jadi takpe la. bukan selalu nye pun!
sedang nyenyak tido, aku terjaga sebab ekon sejuk la. terus bangun off kan ekon. tengOk tengok rupenya ade orang tumpang tido atas tilam sekali.



gegirl! alalaaaaa..
kesian tengok dia..
kebetulan masa aku bangun, dia pun bangun sekali
mengiau...

aku baring balik.
adam kat sebelah nyenyak abes
sampai tak bangun menyusu pun!
semalAm dia tido lewat pukul 12.. tu yang lena habis.
plus semalam kan kene cucuk
tu yang tido je seharian. penat kot.

girl terus bangun
jilat jari tangan aku
then dia naik ke badan
aku yang tido mengiring (sebab dah terbiasa bila ada adam ni)
girl pun lepak kat pinggang (ayoyoyo,..gelinye...)
sambil tu dia urut2..haha..geli ok!

itu lah girl
kalo aku melangkah keluar ke, mesti dia ikut
tetamu yang datang disambut,
tetamu nak balik dihantar ke pintu

kadang-kadang rimas bila aku nak keluar rumah, mesti dia dah port awal-awal naik kereta!
bukan tanak bawa..tapi memang tak boleh!

lama dah tak bawa girl balik ipoh atau jb..
nanti lah ye girl..

mama cayang gegirl!

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

mari ganti tempat pasang plug yang rosak.

TAMAN BURUNG DI MELAKA

apa itu shingles?