~we have been together~

umur belog saye

Daisypath Friendship tickers
Tema Mistik Bhd.. Dikuasakan oleh Blogger.

Selasa, September 07, 2010

cermin itu pecah kerana batu atau memang ade orang sengaja pecahkan?

salam.

kesihatan diri sedikit terganggu sejak sabtu lalu. mungkin alahan sedang menghampiri aku? hehe. alhamdulillah.. dapat aku merasa nikmat ibu mengandung. ye, memang sakit. walaupun hanya mual-mual. tapi aku bersyukur...=)

demam teruk sejak sabtu, melarang aku dari berpuasa. jadi, tak penuh la puasa aku tahun ni..3 hari tak puasa. adoi..jenuh mengganti la nanti..harap2 takde la masalah ye.

oh. tadi petang sebelum berbuka. ade berita sedih. kereta kene pecah. cermin tingkap sebelah pemandu dihentam sampai lebur. banyak serpihan kaca di tempat duduk sebelah pemandu. yang peliknya, satu barang pun tidak tercuit. sah! orang tu bukan nak curi barang, dia nak pecahkan cermin tingkap je. lantak kau lah sialan (oppsss..terlebey sudaaaa..)

marah pun bukan dapat apa kan. jadi amik jalan tengah. redha. pegi bengkel, repair. dah siap pun kereta aku. lepas ni kalau pecah lagi....tak tahu nak cakap ape... dan yang penting, aku doa, moga si polan ni dapat balasan yang setimpal. mane tahu lepas ni orang pecah anak dara dia ke...eh...mane boleh pecah anak dara..rogol boleh la..haha!

hanya beberapa hari lagi nak sambut Syawal. meriah tahun ni. raya dengan keluarga suami pulak. aku nak carik burasak ni. hehe.

buat korang sume, hati-hati memandu. kalau penat, rehat dan rawat dulu ok.

jumpa lagi nanti. =)

3 ulasan:

mizzbutterfly berkata...

happy eid mubaraj cikgu molie... :)

johnlabu berkata...

slamat ari ghayer... :)

chekgu Moe berkata...

mizz....salam lebaran ye.. makan kuih igt la saye ye..=)

johnlabu...selamat ari raye juge!! =)

~kawan-kawan blog yang comel dan hensem~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

jeng jeng jeng

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign