~we have been together~

umur belog saye

Daisypath Friendship tickers
Tema Mistik Bhd.. Dikuasakan oleh Blogger.

Khamis, September 09, 2010

Alhamdulillah...Sebelum Takbir Dapat Berita Gembira..

akhirnya, terjawab segala persoalan dibenak kami semua. penantian adalah suatu yang menyeksakan...=)
aku antara kawan-kawan DPLI yang duk ternanti-nanti keputusan untuk posting. Alhamdulillah....lepas ni.. dah boleh memulakan tugas sebagai guru.

aku dapat tahu pun daripada seorang kakak yang tidak kedekut info... memang selalu, dia yang bagitahu... =) senang punye kawan sebegini...

thanks kaklin!

Alhamdulillah....walaupun negeri selangor je yang aku tahu lokasinya buat masa ini... tak tahu lagi sekolah mana...macam mana sekolah tu...pelajarnya...ya Allah...harap sume ok lah... tenang sikit nak beraya ni..

okaylah.. aku sebenarnya masih lagi belum sihat sepenuhnya. badan lemah dan alergik pulak. naik gatal-gatal. tangan memang tak boleh pegang benda...tak boleh buat kerja... menaip boleh la..

ok semua.
salam aidilfitri.maaf zahir batin ya

makan kuih ingatlah aku sekali..hehe..=)

3 ulasan:

farhana_aziz berkata...

owh dpli gak ke..samala kte..=)

mohd syafiq berkata...

selamat menjalankan tugas...hehe

chekgu Moe berkata...

cikgucomey...hehe..same lah...=) awak dah kerja ye? ngajar skolah mane?

mohd syafiq~ terima kasih...doakan cikgu dekat2 je dengan suami ye..=)

~kawan-kawan blog yang comel dan hensem~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

jeng jeng jeng

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign