stranger belanja masuk toilet~

gelak jahat?

hahaha...:)

semalam sampai lambat kat pudu...huhuhu..

sebab?

driver bas sesat jalan..ngok punye driver bas...
tapi satu bende je mollie suka ngan driver ni...dia bawak bas lajuuuuu..
malangnye tatau bace signboard...dia buta huruf atau pun buta warna..huhuhu..

mase dalam bas, tangki pundi shishi* dah penuh...alamak...jangan la jem kat kl nih...haru nanti..
memang kl tak jem..malangnye, bas ini dibuat bas perseiaran la pulak...kami di bawa ke Bangsar..hahaha..ngok la ko ni driver..!!!

dah pakcik penumpang plak yang tolong bagi arahah, mana jalan nak ambil, mana simpang nak belok..ade jugak pemandu bas macam ni...hadoiiii...malaysia...

sampai je dekat kotaraya..perkara pertama ialah toilet!
dah turun je dari bas..melilau carik toilet a.k.a tandas/jamban..
carik punye carik tak jumpe..maklumlah..tak pernah masuk ke dalam kotaraya..huhu..nak tershishi* ni...

nak tanye pak gad kat situ, macam gerun je tengok muka dorang...akhirnya amik keputusan untuk tahan je sape2 yang lalu depan molie nanti...jengjengjeng....

ade lah sorang budak pempuan..kelihatan tercarik2 macam molie gak..hehe...sah..dia pun nak g toilet..hehe..kami pun sama2 laah carik, jumpe! (padahal tanye gak kat pakgad setelah pencarian kami tidak berhasil)

"haa..jalan terus...kona belah kanan..situ lah tandas!" baik je pakcik tu bagi arahan..

maceh pakcik gad!!

mase nak masuk toilet, budak tu kate, takpe awak...saye belanje..dia senyum..hehe..
segan giler...sebab molie ade je syiling, dah pegang dah..huhuhu..

tak sangke, molie dibelanja pada hari tersebut..masuk toilet!

kepada budak comel tu...terima kasih..hehe..tatau bila lagi kita boleh jumpa..:)

*shishi: bukan shisha..maksudnye kencing..haha

Ulasan

snm berkata…
toilet kotaraya mmg sgt pelik sbb salu x nmpk. akak dh setahun lebh x jejak kotaraya..aduss..
mOlliE berkata…
adi: wekkk!

snm: hehe..itulah kali pertama saye jejakkan kaki ke kotaraya..:)
Akula Nora berkata…
hahaha...shishi..org slalu pakai weewee. Pakcik drebar tu baru masuk KL ke?

Catatan popular daripada blog ini

mari ganti tempat pasang plug yang rosak.

TAMAN BURUNG DI MELAKA

apa itu shingles?