idea baru..hehe




ok....hai...ni baru je siap jahit...tatau nak namekan ape...pk punye pk..kau kunci hati ku lah...


ni adalah jahitan di bahagian lengan...esok kene siapkan jugak..tapi khamis baru tuan dia nak amik...



lame juga aku pegang baju dia..sian datin...


hmm...sekarang ni macam malas nak start etiqa takaful tu..baik jahit manik..dok diam2 je..pk dulu lah..duit pun bnyk labur gak mule2 nak masuk etiqa tu...


huhu..nak rehat...penat sgt2 badan ni dok menjahit..memang tak larat la..hukhuk..tapi duitnye masyukkk..heheehe..berminat? ape lagi..hubungi saye!


ini overall lengan la...simple je..tak sangke lak aku leh jahit camni..:)


Ulasan

Tanpa Nama berkata…
molie......akak anto baju....tp nk lengan dgn kaki bj je.....nk corak kau kunci atiku....huahauahau......brp ye....aizat
boleh2...harge boleh nego nanti...
Tanpa Nama berkata…
mlm ni akak dtg blik la....ye...bo????
akak..kite kat umah ni..nanti next week kite balik upm...:)
Tanpa Nama berkata…
o....ok.....cuti2 m'sia la ni.....ok....epi holiday....
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Lup-duP berkata…
nice...can u do mine?
atikah berkata…
cantek nyerrr....jahit kan baju saye? buleh? hehehe

Catatan popular daripada blog ini

mari ganti tempat pasang plug yang rosak.

TAMAN BURUNG DI MELAKA

apa itu shingles?