~we have been together~

umur belog saye

Daisypath Friendship tickers
Tema Mistik Bhd.. Dikuasakan oleh Blogger.

Rabu, Oktober 31, 2012

akid genap sebulan!

Yeay! Alhamdulillah...
Aki arman dah sebulam dah...
Pagi tadi bawa akid dan adam inject...
Akid inject sebulan..
Adam inject pneumococcal..

Akid macam biasa lah...
Meraung sekuat hati bile jarum masuk ke peha...
Tapi kejap je..lepas tu dia diam...sambung tido...
Abang adam pulak..steady je..
Tapi balik rumah... Jalan terhinjut-hinjut..sakit sangat ke?
Kadang dia ter nangis jugak la kalau aku tertekan kat peha dia...

Lagi dua minggi, abes la waktu berpantang aku...
Ape bende yang pantang pun aku tatau..
Makan macam biase..cume tak amik ais je la...
Banyak minum air suam..kalo g kedai makan pun air suam....

Production susu alhamdulillah..cuma nak pam je tak sempat...dapat kat akid dulu..hehhehhe...

Akid menyusu sejam sekali..kadang kalau dia tidur lama, dapat la aku pam susu..,tapi bukan rezeki akid...balik kampung hari tu..rumah trip...habis susu...hmmm..sedih...namun, apakan daya...

Berat akid dah 4.8kg..
Adam pulak 12 kg...

Kejap je naik badan dorang ni...
Makan ape heh?

Lagi 2 bulan cuti aku...
Sekejap je...
Timbul masalaj baru pulak..
Adey,.,
Harap pengasuh yang jaga adam masih sudi untuk mengasuh....boleh tumpang anta akid sekali....
Kalau tak...kene cari pengasuh baru...hmmmmm....

Published with Blogger-droid v2.0.8

Tiada ulasan:

~kawan-kawan blog yang comel dan hensem~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

jeng jeng jeng

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign