kene tinggal!

assalamualaikum semua!

alhamdulillah...aku makin ssihat sejak kene demam masa mula-mula nak dapat rezeki tu...
keadaan dah kembali normal..cuma aku tak boleh la nak aktif sangat, baby pun masih baru...tak kuat lagi kan...

kelas aku mengajar semuanya di tingkat empat...nasib baik turun naik 2-3 kali je...kalau setiap kelas nak kene turun naik..mahu kojol aku!

hmm.. minggu ni, suami out stesen lagi. tinggallah aku dan adam.. sebab dah biasa..cuma rindu je lah yang tak biasa lagi! adam behave je..cuma pagi tadi dia bangun awal..mungkin dah tahu papa nak tinggal dia lama kali ni... *padahal adam berak, dia tak boleh nak lena balik! hehe.. dah basuh baru lena..

buat papa yang ke pahang tu....jaga diri okay... insyaAllah kita jumpe jumaat malam! kerja rajin-rajin! :)

miss you!

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

mari ganti tempat pasang plug yang rosak.

TAMAN BURUNG DI MELAKA

apa itu shingles?