~we have been together~

umur belog saye

Daisypath Friendship tickers
Tema Mistik Bhd.. Dikuasakan oleh Blogger.

Khamis, Ogos 04, 2011

adam kene dera!

ish..ni yang buat aku hangin ni...! tak pasl-pasal adam kene dera dengan pengasuh! :( sampai hati pengasuh yang merangkap sepupu aku belah ibu buat adam macam gitu...sedih hati seorang ibu ni.. punye lah penat mama jaga adam bagai menatang minyak yang penuh.. begini pengasuh buat kat adam. sedih tau!


hahahaha...padan muke kene ikat! tu la..asyik dok hisap ibu jari sampai tak nak minum susu. biar adam rase! patut la makin susut badan anak mama ni.. rupenye dia dah kenyang hisap jari sendiri. hmmm..satu tindakan yang baik pada pandangan aku. ye lah, ade ke adam minum 3 oz je masa duduk dengan pengasuh? ish ish ish... anak mama ni.. bila dah ikat macam ni.. 10 oz dapat habiskan..:)

oh ya, pagi tadi adam kene buli dengan mama jugak. hehe.. lepas tu mama kene marah dengan papa. padan muke mama kan~

*sila jangan buat macam gini lagi ye mama!*


okay! ni baru betul anak mama! nanti besar jadi anak yang baik ye sayang. :) okay. tu je. pengasuh adam TERBAIK lah jaga adam! hehe...siap kadang-kadang mama adam pun dapat lauk untuk berbuka.. hehe.. untung! adam duduk rumah mak cik lin baik baik ya. jangan mengamuk. minum susu jangan main-main. tido je tau. okey cayang. mama nak pergi cium adam kat bilik nih! hehehe..

3 ulasan:

cucu umie berkata...

kecian adam sis buli dia ea..kiut shje adam tukan..huhu

mRsFirdxora berkata...

mia pun sama skang ni, asyik isap jari...bunyi kuat pulak tu..mcm sedap sgt jari dia dr susu mama dia...skng ni smpai merah2 muka dia maybe sebab air liur dia terkena pipi..

molliesa berkata...

cucu umie..hehehe..geram sangat lah kat adam! tu yang buli sikit!

mrs firdxora...hehe...budak2 suka sangat jari dorang kan! cuba setiap kali kene air liur, berish kan pipi dia..takot ruam susu.. tapi mungkin gak kalo kulit sensitip..

~kawan-kawan blog yang comel dan hensem~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

jeng jeng jeng

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign