Sabtu, Mei 30, 2009

better left unsaid

hari ni...bad thing happened. just this morning...felt soooo sad...i cried for hours..but, it never returned him again...never felt like this before...never love like this before..never miss like this before...got msg from a very2 good frens....i cried again and again....

never felt too attached with no one before...but i attached with him...

before burried him, i kissed him..smelled him for the last time...kain yang last dia pakai..molie tanak basuh..nak simpan..nak cium bila molie rindu dia...

and....i cried again.........

RIP my dear tomok..30 may 2009

4 ulasan:

alfasih~amiruliman berkata...

ko ni bela binatang sumer mati ape citer neh??????

molliesa berkata...

tatau adi...aku da bela sebaik mungkin,,,dari dia sakit..aku bwk g vet..dah sihat..mati cara lain plak...cursed ke??
siyes...aku sensitip ngan kehilangan dia..mate aku bengkak!!!

(o.O)

aku rindu dia!!!!!!!!!!!

alfasih~amiruliman berkata...

urm..
may be ko kene baca tentang artikel haiwan2 berkenaan sebelum bela... kenal dulu betul2...

cam ginue pig ko takleh bawak tempat tinggi... telinga dia sensitif tekanan udara n oksigen...

kucin lak may b ko mandikan dia pastu tak grooming kot... urmm

gudluck k!!

molliesa berkata...

hmmm...

waaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....

SMK Hang Kasturi 2018

Alhamdulillah, dah hampir 5 hari menjadi warga SMKHK, Alhamdulillah, akhirnya Allah makbulkan juga doa. terima kasih buat keluarga, dan juga...