Catatan

Tunjukkan catatan dari Februari, 2016

TAMAN BURUNG DI MELAKA

Imej
HAPPY CHINESE NEW YEAR!!!!!

SELAMAT TAHUN MONYET!!

hai semua!
Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

saja nak kongsi pengalaman ke taman burung di melaka baru-baru ini. tak tahu nak bawa anak ke mana, jadi kami hanya ikut sahaja ke mana kaki melangkah! padahal, menumpang naik kereta aje!

harga tiket untuk masuk ke taman ini adalah kurang berbaloi dengan jumlah burungnya. tapi disebabkan pemandangan memang sedikit cantik, nak naik ke tingkat atas pun boleh naik lif atau tangga, buat rasa okay lahhhh masuk taman burung ni.

nampak tak dia punya kawasan? cantik kalau datang lepas asar, dah redup sikit, baru nyaman, burung memang ciput, maleh nak tunjuk burung nya... hahahaha


ko tengok je la...sayupppp burung duduk kat atas tu... camno nak bagi makan, nak belai..memang idok lerrr dapat..
anak-anak ni bukan tahu apa pun sebenarnya, dia tahu dia seronok jalan- jalan kat dalam tu.. burung merpati pun ada lah dalam 10 ekor... jinak-jinak merpati gitu je lah...
jadi, berapa rate nak kasi? 3/5 j…