Catatan

Tunjukkan catatan dari 2016

NUR AJWA AQISHA BINTI MOHD KHAIRUL AZLAN

22 SEPTEMBER 2016
2.26KG
35 WEEKS 2 DAYS
MY 1ST PREMMY BABY
HOSPITAL SERDANG

MOGA AJWA SIHAT WALAFIAT.

MAMA TAHU, AJWA HADIR UNTUK KEBAHAGIAAN MAMA DAN PAPA.
BE STRONG!

MOHON DOA KALIAN AGAR AJWA SIHAT SELALU

THANKS WITH LOVE

RAMADHAN KAREEM

ASSALAMUALAIKUM WBT....

Sungguh lama tidak dapat menulis. kekangan masa. Dulu, boleh blogpost dari smartphone je, sekarang ni, hanya boleh tinjau FB aje dari smartphone...kalut dengan anak-anak!

Dalam tak sedar, kita dah hampir ke 10 Ramadhan terakhir. sayang sebenarnya nak tinggalkan bulan yang penuh keberkatan ini. walaupun tak dapat makan dan minum di siang hari, tetap suka kedatangan bulan yang mulia. kerana segala amalan adalah berganda ganjarannya.

Syukur, ramadhan kali ini aku menyambutnya dengan kehadiran insan kecil dalam rahimku. Moga Allah permudahkan segala urusanku.

tak lama nak berbuka dah ni,
off dulu sahabat sekelian.

moga bersua kembali.
In shaa Allah.

jom berdoa!


TAMAN BURUNG DI MELAKA

Imej
HAPPY CHINESE NEW YEAR!!!!!

SELAMAT TAHUN MONYET!!

hai semua!
Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

saja nak kongsi pengalaman ke taman burung di melaka baru-baru ini. tak tahu nak bawa anak ke mana, jadi kami hanya ikut sahaja ke mana kaki melangkah! padahal, menumpang naik kereta aje!

harga tiket untuk masuk ke taman ini adalah kurang berbaloi dengan jumlah burungnya. tapi disebabkan pemandangan memang sedikit cantik, nak naik ke tingkat atas pun boleh naik lif atau tangga, buat rasa okay lahhhh masuk taman burung ni.

nampak tak dia punya kawasan? cantik kalau datang lepas asar, dah redup sikit, baru nyaman, burung memang ciput, maleh nak tunjuk burung nya... hahahaha


ko tengok je la...sayupppp burung duduk kat atas tu... camno nak bagi makan, nak belai..memang idok lerrr dapat..
anak-anak ni bukan tahu apa pun sebenarnya, dia tahu dia seronok jalan- jalan kat dalam tu.. burung merpati pun ada lah dalam 10 ekor... jinak-jinak merpati gitu je lah...
jadi, berapa rate nak kasi? 3/5 j…