oh~


oh...tidak~ tidak~
hehe..
ini akan berlaku sekiranya saye ditinggalkan keseorangan dirumah..
bajet la nih...
ahh~ biar lah..
muke saye..saye punye suke lah~ *berlagaks
ish..ish..
akceli.selendang hijau tu adalah pemberian
ibu mertuaku..
time kasey mama~! i luv u too~ hehehe...

oh..~ hari ini sudah hari isnin..
maka berakhirlah sesi saya menjadi seorang isteri yang mithali..
sangat2 mithali tau..
saye tak keluar rumah melainkan dengan izin suami...
perghh...cobaan...
saye ingatkan mudah untuk berbuat demikian..
cubalah nanti..~

oh~
lupe nak promote..
lens yang saya pakai dimata *ofkos la kat mata kan~
adalah dari GeOLens..best~ best~ selesa dan boleh ubah sedikit penampilan kite..
siyes..beli la..murah dan sangat2 berpatutan...hehehee~~

oh~
saye dah tatau nak bebel ape lagi...
saye harap semua suka..
tak suke tak apa..
its ok, its orait..
go go molie ,,
FighT, fiGht, figHT~!!!

da~
Posted by Picasa

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

mari ganti tempat pasang plug yang rosak.

TAMAN BURUNG DI MELAKA

apa itu shingles?