~we have been together~

umur belog saye

Daisypath Friendship tickers
Tema Mistik Bhd.. Dikuasakan oleh Blogger.

Jumaat, Ogos 22, 2014

Aku superwoman!

Di sekolah, ade seorang kakak ni, suka cakap macam ni "molie, hang ni memang superwoman lah!"

Dak aih, aku orang biasa je. Sama macam orang lain. Cuma dalam keadaan terpaksa,aku kena selesakan diri.

Alhamdulillah,bagi aku,uruskan tiga anak sendirian cukup mudah namun memenatkan. Tapi, jangan risau sebab berat aku sama je. Tak susut pun! Huhu

Minggu ni, Allah uji aku, anak2 tak sihat. Walopon tak sihat,depa ni baik je. Makan ok,tidur lena. Aku je yang terlebih tidur.
Kadang aku tak boleh tidur sebab aku takut. Malam2 takut orang pecah rumah. Allah...itu lah perkara yang menakutkan aku. 

Macam sekarang,aku nak tidur,tapi penat sangat,jadi aku tak boleh nak tidur. Ape punye penyakit laaaa.

Eh,tetibe rasa mengantuk.
Oh ya, kalau uols rasa penat,atau rasa nak makan tapi tak nak gedempol, apa kata cuba ESP SHAKLEE ni. Memang terbaik lah. Aku dah guna sejak mengandungkan adra lagi. Terasa ada perubahan. Kalau tak,aku je la yang perasannnnn..hihi

Ce try.
Boleh contact k.


mamaAdamAkidAdra

Tiada ulasan:

~kawan-kawan blog yang comel dan hensem~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

jeng jeng jeng

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign