Vitamin E

Salam semua!

Hari ni nak kongsi kelebihan vitamin E shaklee.
Sebenarnya saya pun baru mula consume. Cuma cara pengambilan tidak secara konsisten. Cuma lepas bersalin saya berazam untuk konsisten dengan pengambilan vitamin E shaklee ini.
Nampak macam ada perubahan pada kulit. Tapi tak pasti lah kalau saya perasan sendiri.
Kalau nak tahu,kena lah cuba kan. Sebab lain orang,lain caranya.

Jangan risau.
Shaklee ini berstatus halal.
Dan ianya semula jadi.

Kat sini saya kongsi sekali kebaikan vitamin E ni. Biarkan gambar berbicara.


mamaAdamAkidAdra

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

mari ganti tempat pasang plug yang rosak.

TAMAN BURUNG DI MELAKA

apa itu shingles?