~we have been together~

umur belog saye

Daisypath Friendship tickers
Tema Mistik Bhd.. Dikuasakan oleh Blogger.

Rabu, Februari 12, 2014

terlupa password blog!!!!

salam sejahtera semuaaaa!!

Ya Allah,,, memang kecut perut sangat2 bila cuba log in, tak dapat sejak beberapa minggu yang lepas, sedih kot kalau blog ni padam terus dari kehidupan aku!

hehehe... rupenye dah lama aku berblog, walaupun mengarut tulis yang macam2... tapi aku rasa lega. sebab nak luah kat siapa lagi kan? hihihi

yeay! Alhamdulillah, boleh mula menulis balik, walaupun so-so.. hehee

korang! haaa... nak tanya korang ada ambil makanan tambahan tak? ada??? haaaa.. bagussss.. yang ambil supplemen bagus, yang tak ambil ni nak kene nasihat sikit ni..

korang pernah dengar shaklee tak? rasanya shaklee ni dah lama ada kat pasaran negara kita. cuma disebabkan shaklee ni dijual secara langsung, jadi kurang lah glemer kan kalau kat kedai.

ok, nak kongsi sikit mengenai supplemen Mealshake.

apa itu mealshake?
boleh google okayyyy. hehe.. mealshake ni aku amalkan pada anak2 sejak oktober lepas, memang nampak perubahan sedikit, dalam mealshake terdapat multivitamin yang diperlukan oleh kanak-kanak yang sedang membesar.

bonus buat yang kurang selera makan, atau picky eater. setakat ni member yang beri pada anak2 nya mealshake, Alhamdulillah, dah berselera untuk makan. weeee!

macam anak2 aku pulak, mealshake ni membantu imun badan dorang, kalau dulu asyik mudah kene selsema, jangkit kat taska, sekarang, kalau berhingus pun sekejap je, sehari dua dah abes... lega sangat. memerut pun kerap, maknanya sehari sekali atau dua kali mesti dorang berak. takde berak hold sampai 2-3 hari.

nak cuba tak? tak berani? jangan risau, shaklee semuanya semula jadi, takde dadah ye. ini multivitamin tau!

boleh whats App aku untuk apa2 info yang lebih lanjut k
0124698495

happy to serve u!

Tiada ulasan:

~kawan-kawan blog yang comel dan hensem~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

jeng jeng jeng

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign