Catatan

Tunjukkan catatan dari Julai, 2013

minggu sibuk

aduh. tak dapat nak menulis lagi. banyak yang aku nak tulis, tapi perkasam aja dalam kepala. otak jadi beku. heh. otak beku tu bukan bijak ke?

hari ni pengalaman istimewa. jumpa insan yang dah lama kenal. tapi tak pernah jumpa.

jumpa lagi sayang!

menatang apa bio velocity tu?

salam semua.
nak kongsi sikit pasal bio velocity. korang pernah dengar tak? aku pun baru dua minggu kenal bio velocity ni...hihi..

ianya sehelai pelapik tilam bersize queen.
kita hanya perlu tidr je atas tu dan...wallahhhh!
memang best lah tidur guna bv ni...

kalau tak caya, jom lah demo dengan saya!

whats app 0124698495

happy 4th anny dearrrrrr!

Imej
Alhamdulillah..sudah masuk 4 tahun membina kasih dengan sang suami. Kalau ikutkan dah nak masuk sedekad kami kenal.hehe..lamanya!Ya, sorang kat hulu, sorang kat hilir.
Semoga Allah sentiasa lindungi rumahtangga kami..I love u dear! Published with Blogger-droid v2.0.10

ramadhan datang lagi!

Salam ramadhan semua!
Tak nak banyak tulis kat sini, marilah kita kumpul pahala sebanyak yang mungkin, anggaplah ini ramadhan terakhir buat kita semua!
Tak menang tangan nak handle anak2 iolss nih..Moga ibadahku diterima.
AminnnBuat semua, ampun dan maaf dipinta sekiranya ada terkasar bahasa..
:)Jangan lupa sahur ya!Published with Blogger-droid v2.0.10

siapa cepat dia dapat!

Salam sayang semua!
Hari ni dah masuk bulan baru, julai, bulan kami ni.Jadi, tak nak simpan sendiri dah. Nak ambil peluang kongsi dengan semua pembaca yang kita boleh ubah sesuatu kalau kita berani untuk ubah! Ini bukan pilihanraya k, ini nak kongsi cara, macam mana nak hidup lebih selesa dari sekarang.Jangan risau. Ini bukan skim cepat kaya..bukan tipu orang. Ini adalah peluang untuk kita ubah taraf hidup buat yang ingin berubah. Macam saya dulu, berapa kali kot orang asyik tanya, promote, tapi mungkin kali ini baru terbuka hati untuk berubah. :) Kalau nak tahu apa yang boleh saya bantu, jangan malu dan segan untuk hubungi saya k. Takde modal, kita usaha. Takka dapat duit dari langit kan? Siapa yang usaha, maka untunglah dirinya. Ini peluang perniagaan, kalau tak cuba, kita dah tentu gagal, kalau cuba dan terus berjaya, siapa untung?Jangan fikir panjang.
Lakukan perubahan drastik saat ini juga!Sms/whatsappHafidamolisa Ngah
0124698495
Fb: hafidamolisa ngahJangan tunggu!Published with …