Catatan

Tunjukkan catatan dari Jun, 2013

pelapik tilam yang best!

Ok. Macam ni, aku ada satu pelapik tilam ni. Beli dari hai-o. Biase la, sebelum nak jual, kene lah try test dulu kan?
Nama pelapik ni bio velocity sleep mate.
Memang kawan tido lah! Sebab ape? Sebab buh je badan, terlelap terus! Walaupun lelap hanya beberapa minit, badan jadik segar..seriyes beb!
Ni bukan kelentong, ini benar, bukan bohong!
Kalau u olss nak tau betul ke tak pelapik tilam ni berfungsi macam ni..
Boleh roger kat fb atau di sini k..
Menarik ni!
Buat yang nak lari dari beban hutang, hidup bebas tanpa hutang, jom, ikot saya sama2 bina kehidupan yang lebih baik! Kalau kita tak mulakan langkah, tak berani nak ubah apa yang ada sekarang, nah, jadi lah seperti sekarang! Siapa kisah? Kan?:)Published with Blogger-droid v2.0.10

pb

Pb.Ape bende tuuuu?
Nanti kite cite k!:)Published with Blogger-droid v2.0.10

kalau kita tak ubah, siapa lagi yang mahu ubah?

Aku buat satu keputusan drastik, yang aku tak tahu aku mampu atau tidak untuk buat...
Semoga aku terus kuat
Semoga semangat aku terus membara!Ya Allah, permudahkan semuanya!Published with Blogger-droid v2.0.10