Catatan

Tunjukkan catatan dari Julai, 2012

dugaan hari pertama berkerja!

assalamualaikum! salam ramadhan!
sudah masuk ramadhan ke empat la ye? ehehehe..cepatnye masa berlalu...aku nak countdown pun malu, yela..patutnye sedih kenapa cepat sangat ramadhan beralih hari! sebenarnye, aku kompius, kenapa tahun lepas, aku ada tertinggal puasa... ooo..patutlah...aku menyusukan adam.. hehehe.. pancit pulak time tu...rugi...rugi... :)
tahun ni, aku diberi peluang lagi untuk berpuasa penuh! azam memang tersemat dikalbu nak penuh tahun ni..tak kira lah! :) doakan aku berjaya yeh! :)
adam kemain lasak lagi.. memang jenuh jugak la ramadhan tahun ni! hehehe
salam ramadhan semua! :)

adik sudah 27 minggu!

Imej
Minggu ke 27:
Matanya sudah terbuka dan melihat sekelilingnya untuk pertama kalinya. Bayi terlihat seperti bernafas tetapi sebenarnya bayi mengambil air bukan udara. Ini merupakan latihan yang baik untuk paru-parunya.

last sunday, aku ke klinik. dengan papa adam dan dengan adam sekali lah..
tujuan kami, nak skodeng adik yang di usia 27 minggu.. saja nak abeskan duit yang ada. :)
macam biasa kami ke klinii jameaton. klinik yang sejak adam dalam kantung lagi..hehehe...
tapi kali ini, doctor yang scan bukan doc jameaton.. doc lain.. tapi ok je.. janji dapat tengok adik..

benda pertama yang aku nampak pipi adik yang labuh tu! doc kata mama mungkin makan kenyang sangat, tu yang adik tidur.. memang susah nak dapat pandangan dari depan, sebab adik mengiring aje.. sesekali dia membelakangi kami! ish, pemalu betul!

jantina adik, setakat ni.. masih dikatakan lelaki.. aku tak kisah.. sudah ada dua nama untuk bayi ini. kalau lelaki, lelaki lah..kalau perempuan, perempuan lah! :) janji sempurna, …

3 tahun yang begitu indah!

selamat ulang tahun sayang!

i love u so much!

:)

tahun ke 3, hadiah anak lagi... terima kasih Allah!