Isnin, November 05, 2012

muhammad akid arman

Ha..ni gambo budak gemuk ni... Mak aii.. Sekejap je dah sebulan lebih budak ni lahir ke dunia... Makin bertambah tanggungjawab aku dan suami...

Alhamdulillah..aku masih dapat menyusukan akid.. Adam aku belum try bagi dia susu yang fresh aku pam... Nak jugak try sekali lagi lah nanti....last aku bagi, adam luahkan balik..siap buat bunyi nak muntah..cetsss...!

Adam macam biasr..banyak karenah yang kadang tak boleh nak handle..pasrah aje lah jawabnye... Akid pulak... Mak ai...suke beno menangis... Beza sangat sangat sangat dengan adam...tapi mama okey je.. Anak mama kannnn.... :)

Dulu..aku ingat...bila anak dah lebih dari satu, sayang tu akan terbahagi...tapi aku silap...Allah maha besar...maha penyayang... Akid lahir je..apa yanh aku rasa, kasih aku pada adam sama aje pada akid... Memang sama, equal, sama dengan..tak beza langsung!

Muhammad akid arman....
Walaupun awak kuat nangis...
Buat tidur mama tak selena dulu...
Mama tetap sayang akid tau!

Sayang mama sama rata je pada dua anak mama...
Tak lebih...tak kurang!

Published with Blogger-droid v2.0.9

3 ulasan:

Jarod Yong berkata...

So sweet! hahaha~~
I'm sure your baby loves you back too! =)

eza ezara berkata...

salam kenal..dah follow sis. semangat btol baby sis tu,hasil bf kn

molliesa berkata...

JKY..hope so! :)

eza..thank you..haah...hasil bf..:)

SMK Hang Kasturi 2018

Alhamdulillah, dah hampir 5 hari menjadi warga SMKHK, Alhamdulillah, akhirnya Allah makbulkan juga doa. terima kasih buat keluarga, dan juga...