~we have been together~

umur belog saye

Daisypath Friendship tickers
Tema Mistik Bhd.. Dikuasakan oleh Blogger.

Ahad, November 25, 2012

adam demam

Semalam, pukul satu pagi adam terjaga..
Aku rasa badan dia panas...
Bagi makan ubat...adam sambung tido...

Nak cek suhu badan dia, agak payah..sebab kat rumah ade termometer yang biasa je..sangat tak sesuai untuk kanak2..
Pukul 4 pagi akid plak nak menyusu...
Aku susuka  akid dan cek adam..
Badan dia panas lagi...
Terus ambil kain dan basahkan..
Baru je nak demah adam..
Dia dah nagis dah..
Mungkin sejuk...

Hari ni pulak..berjalan di ikea.. Saja cuci mata...
Adam masih panas..
Masih demam..
Tapi masih jugak selera makan..
Lega hati...

Balik dari damansara
Adam batuk2...
Kesian tgk adam...
Tiap kali dia batuk, dia menangis...

Mesti tekak dia perit...
:(

Semoga adam cepat sembuh...

Published with Blogger-droid v2.0.9

Tiada ulasan:

~kawan-kawan blog yang comel dan hensem~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

jeng jeng jeng

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign