Sabtu, Ogos 18, 2012

salam aidilfitri!

Yeay!
Esok hari raya!
Esok hari raya!

Mertua minta aku buat ketupat palas...
Aku bukan tahu pun..tapi, alhamdulillah... Ade lah ghupe juge..hehehe... Gambar kat atas tu haaaaa...

Hikhikhik...rasa pun ok je la.. Aku pun tatau rasa dia camne..buat time puasa kan?

Baju raya sume dah sedia...

Sedikit tak seronok bila husband tiba-tiba je demam teruk... Teruk tu dalam erti kata, dia langsung tak boleh bangun....!
Kesian sangat tengok... Huhuhuhu...
Jenuh jugak aku dok memanjat tangga hari ni...dok pikir pasal dapur, pastu bergegas naik ke atas tengok suami....

Mau terberanak awal neh!

Dan, yang paling best, ramadhan ini aku berjaya puasa penuh dengan sepenuh2 nya... :-) yeay!  Alhamdulillah! Teringat  kat cikgu cina kat sekolah...dia kata dia salute kat aku sebab nampak bertenaga je! Macam tak puasa! Ehehehe... Syukur...Allah kurniakan tubuh badan yang sihat...

Dikesempatan ini, aku nak mengucapkan selamat hari raya aidilfitri, maaf sekiranya ada terkasar bahasa, salah silap tutur kata dalam blog picisan ini... Ye la, kekadang kite meluah, tapi orang tidak melihat dari sudut itu....

Moga aidilfitri tahun ini lebih indah dari sebelumnya...

Jom main bunga api!

Published with Blogger-droid v2.0.6

Tiada ulasan:

SMK Hang Kasturi 2018

Alhamdulillah, dah hampir 5 hari menjadi warga SMKHK, Alhamdulillah, akhirnya Allah makbulkan juga doa. terima kasih buat keluarga, dan juga...