dikira subahat tak?

Petang tadi, macam biasa lah...
Pergi tengok rumah yang sedang diubahsuai tu... Nampaknye progress makin berkembang...
Jadi tak sabar pulak nak masuk rumah...

Lai kata boleh masuk rumah awal bulan sembilan...
Tapi, tadi masa suami borak dengan pekerja seberang, dorang kata dorang pun nak raya....
Taaaapiiii......
Dorang tak puasa!!!!

Suami tanya, kenapa tak puasa?
Letih sangat la bang... *peluh satu badan menitik je...
Suami pun pesan...
Jangan lupe, nanti ganti puasa...bayar fidyah..

Entah la...aku pun tanye suami...
Takpe ke dorang tak puasa?

Suami kata takde alasan untuk tak puasa...
Hmmmmm...
Ye, keje dorang sememangnye sangat penat...
Kesian pulak...
Moga Allah ampuni dorang....
Moga dorang ganti puasa dan bayar fidyah...

Dorang tak puasa sebab siapkan rumah kami....
Kire kami ni tanggung tak dosa dorang tak puasa ni?

Hmmmmmm.....

Published with Blogger-droid v2.0.6

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

mari ganti tempat pasang plug yang rosak.

TAMAN BURUNG DI MELAKA

apa itu shingles?