Isnin, Julai 23, 2012

dugaan hari pertama berkerja!

assalamualaikum! salam ramadhan!

sudah masuk ramadhan ke empat la ye? ehehehe..cepatnye masa berlalu...aku nak countdown pun malu, yela..patutnye sedih kenapa cepat sangat ramadhan beralih hari!
sebenarnye, aku kompius, kenapa tahun lepas, aku ada tertinggal puasa... ooo..patutlah...aku menyusukan adam.. hehehe.. pancit pulak time tu...rugi...rugi... :)

tahun ni, aku diberi peluang lagi untuk berpuasa penuh! azam memang tersemat dikalbu nak penuh tahun ni..tak kira lah! :) doakan aku berjaya yeh! :)

adam kemain lasak lagi.. memang jenuh jugak la ramadhan tahun ni! hehehe

salam ramadhan semua! :)

Tiada ulasan:

SMK Hang Kasturi 2018

Alhamdulillah, dah hampir 5 hari menjadi warga SMKHK, Alhamdulillah, akhirnya Allah makbulkan juga doa. terima kasih buat keluarga, dan juga...