~we have been together~

umur belog saye

Daisypath Friendship tickers
Tema Mistik Bhd.. Dikuasakan oleh Blogger.

Isnin, Julai 23, 2012

dugaan hari pertama berkerja!

assalamualaikum! salam ramadhan!

sudah masuk ramadhan ke empat la ye? ehehehe..cepatnye masa berlalu...aku nak countdown pun malu, yela..patutnye sedih kenapa cepat sangat ramadhan beralih hari!
sebenarnye, aku kompius, kenapa tahun lepas, aku ada tertinggal puasa... ooo..patutlah...aku menyusukan adam.. hehehe.. pancit pulak time tu...rugi...rugi... :)

tahun ni, aku diberi peluang lagi untuk berpuasa penuh! azam memang tersemat dikalbu nak penuh tahun ni..tak kira lah! :) doakan aku berjaya yeh! :)

adam kemain lasak lagi.. memang jenuh jugak la ramadhan tahun ni! hehehe

salam ramadhan semua! :)

Tiada ulasan:

~kawan-kawan blog yang comel dan hensem~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

jeng jeng jeng

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign