ibu mengandung dan aerobik!

hooooo!!

fuh! sungguh berdebar tengok bola tadi.. tahniah buat kelantan! walaupun gol penalti...gol jugak kan? sime darby pun ade penyerang kasar...abes siku, kepala dia guna...hehehe

eh.. tak nak cerita pasal bola tadi..

nak kisahkan hal pagi tadi.. saye beraerobik dengan kawan2 di sekolah! mula-mula ramai yang tegur pasal saye beraerobik!



boleh ke? itu soalan yang selalu keluar dari mulut kawan2...

saya jawab boleh je... asalkan bukan yang berat2 sudahlah.. nak jogging pun boleh! :)
jadi selama 30 minit, dengan iringan muzik yang ala2 memang suruh berjoget je suma orang yang ada kat situ... kami semua berpeluh sakan hasil aerobik!

mantap semua orang! tapi..ada jugak part yang saye tak boleh buat..macam melompat dan pusing secara drastik!

hehehe... adik pun tedang2....kemudian senyap je...tak kan tidur kot? alahai~

sesudah aerobik bagai, petang tu kami ke hilton hotel. ade hi tea.. makan laaa..ape lagi kan.. dah bakar 500 kalori ..jadi kene lah amik balik! hehehe


mahap. gambar makanan tak sempat nak snap..makan je ingat time tu... :) ni ade sekeping gambar kawan2 saye yang sangat gojes!


okay~ last sekali kene la layan gambar anak bujang saye yang hensem!

kbai~

Ulasan

Aidah berkata…
Teringat masa akak mengandung anak kedua 13 tahun dulu. Cukup jaga badan. Selalu buat aerobik. Hasilnya, badan pun tak naik sangat masa mengandung dan senang bersalin berbanding masa mengandung anak pertama. Masa tu bagai dipam2 badan akak. Hahaha.

Terimakasih banyak2 datang melawat akak.

Catatan popular daripada blog ini

mari ganti tempat pasang plug yang rosak.

TAMAN BURUNG DI MELAKA

apa itu shingles?