Rabu, Mei 23, 2012

buat suami ku

pagi tadi, lepas sarapan.. aku rase nak cepat2 bukak facebook.. entah kenapa.. masa basuh pinggan teringat kat entry kak moon..aku tak komen..sebab masa tu aku view kat henpon je...

bukak fb, terkedu jap tengok kat news feed, gambar selimut menutupi satu jasad. kompom tu arwah norma.. sebak..

aku start baca dah lama..masa mula2 arwah kene sakit... time arwah lahirkan rafiq....lagi la aku melalak menangis bace entry tu.... masa tu nak sangat amik rafiq jadi anak angkat (poyo je)...tapi kan dia ada ayah dia..makcik pakcik dia yang sayang dia... ape daaa nak emo lebeyyy~~

masa tu aku kagum sangat dengan suami arwah..encik talib...yang sentiasa di sisi arwah.. no matter what.. memang aku salute dia!

aku pun punya suami, encik mohd khairul azlan...



kalau aku yang jadi begitu...aku pasti...suami aku akan lakukan perkara yang sama.. suami aku akan jaga aku... semuanya kerana sayang, tanggungjawab dan juga kerana Allah...


buat suamiku...
mama sayang papa sangat2(sori jiwang sikittt~)
memang mama bukan isteri sempurna,,,
tapi setiap masa, mama akan terus berusaha untuk jadi sempurna...
terima kasih sebab terima mama seadanya...(itu kan ayat sedih papa...hukhukhuk...)
terima kasih kerana berada di sisi ni sejak 2004.. pertemuan itu... papa jaga mama dengan baik.. tak kisah perkara yang dah lalu... selalu pandang ke hadapan....

saat menjadi isteri,
saat menjadi ibu,
saat aku hadapi segala-galanya...

kamu selalu ada...

mama tahu papa akan buat macam talib (mungkin lebih) kalau apa2 berlaku pada mama...
dengan izin Allah.. kita jaga hubungan suami isteri, hubungan keluarga kita, jaga anak2 kita dengan baik.. dengan penuh kasih sayang...

mama sayang papa...
tetibe terharu pulak rase... mcm nak g opis papa pastu peluk papa... waaaa~

al fatihah buat arwah normawati... moga ditempatkan dikalangan orang yang beriman... aminn...

Tiada ulasan:

SMK Hang Kasturi 2018

Alhamdulillah, dah hampir 5 hari menjadi warga SMKHK, Alhamdulillah, akhirnya Allah makbulkan juga doa. terima kasih buat keluarga, dan juga...