~we have been together~

umur belog saye

Daisypath Friendship tickers
Tema Mistik Bhd.. Dikuasakan oleh Blogger.

Jumaat, November 04, 2011

7 bulan yang semakin bersemangat!

assalamualaikum!

fuhhhh~!
bersawang lagi belog ni. siriyes. tak sempat nak menulis akhir -akhir ini. selalu on je pc. tapi tak buat apa-apa sebab asyik melayan kerenah adam. 

semalam, genap 7 bulan adam. sudah besar! dah pandai berdiri tanpa bantuan mama dan papa. tapi risau sebab dia bila dah berdiri, bajet dah besar, dilepaskan tangan selamba aje. kan dah jatuh berdebuk ke lantai! dulu memang menangis. sekarang, bila jatuh, mama buat tak tahu je. hehehe..

banyak benda yang adam dah pandai. suka tengok dia makan biskut. comel. dia gigit tu macam dah ade gigit aje lagaknya. alahai anak mama. :)

video
seronok budak tecik ni mengunyah! hehehe...

erm.. nak g pelok cium adam lah! 

salam aidiladha! :)

2 ulasan:

mRsFirdxora berkata...

waahh adam dh mcm org besar skang ya..cptnya progress..good2..damia skang baru blajar guling2 je..merangkak pon blom lg..

molliesa berkata...

takpe..nanti damia terus bangun jalan je terus..hehehe...:) adam ni nak kate cepat tak jugak...gigi belom tumbuh..hehee

~kawan-kawan blog yang comel dan hensem~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

jeng jeng jeng

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign