photoshoot!

berdiri dah anak mama?

oi..ape hidap jari neh!

director asek tunding jari tanak bagi adam hisap jari!

mama..letih la maa.. adam sandar eh!

ok..sambung lagi

sedap betul jari ni lah! eh, tangan!

ok. dengan mama sebok nak bergambar dengan adam!

ok adam last ni..say awwww!!! 

ok.tu je main-main amik gambo hari ni. makcik ca bagi hadiah lagi. baju ladybug! hehehe...lady ke adam oi? ok. nak kene layan ayah adam plak ni..hehehe...:) good nite!

Ulasan

nadiah berkata…
comelnya Adam!!

hisap tangan macam Anas. kita tarik tgn dia, dia hisap balik. hish, suka betol hisap tangan.

Anas hisap his whole hand, bukan jari, hehe!
molliesa berkata…
nad...molie panggil hisap tangan! hehe..tu lolipop adam la tu..hehe..kdg2 separuh masuk..nanti dah beso mau sepenuhnye dalam mulut? hehehe...
masin tu cedapkan anas kan! hehehe
armouris berkata…
lagi info tentang hisap jari di SIHAT SELALU - Hisap Jari Boleh Akibatkan Jongang
molliesa berkata…
armouris! tq for the info! tapi tangan tak boleh buat ape dah! takkan nak ikat tangan dia kot? heheh...
ザ-sylver- S berkata…
comel gilerr...





tolong picitkan pipi ..please
molliesa berkata…
uncle nizam! baek!!!

Catatan popular daripada blog ini

mari ganti tempat pasang plug yang rosak.

TAMAN BURUNG DI MELAKA

apa itu shingles?