nak dengar tak?

semalam ingatkan adam da tido. rupanya dia tido ayam je. kejap sangat. pening gak dok layan dia..mata muka dah mengantuk, tapi terjaga bila mama bangun dari tilam... alahai anak mama...

rupanya dia nak tidur meniarap. tanak tidur mengiring atau baring.. ape daaa~

jadi..dukung balik, bawak keluar dari bilik tidur. main la sama dengan adam..masa tu lampu dah padam awal-awal..sebab rumah panas sangat plus boleh jimat elektrik kan.. :)

papa amik dukung adam. tiba-tiba adam gelak. mengekek dia gelak. ape lagi mama pun dengan pantasnya capai henpon pastu terus rakam. dapat audio je. memandangkan papa mama masing-masing dalam keadaan mood tidur. hehehe...

layankan gelak adam ni..sampai meleleh leleh air liur dia kat lengan papa..:)

video

Ulasan

Rosie Rose berkata…
alahai anak buajgn sorang nihh... rajin gelak ye dia. comeynya! bila la fahim nak sembang2 gelak2 cam abg adam yerrr (abg 1 bulan je ponnnn... eheheh)
molliesa berkata…
hehehehe...tunggu fahim umur cam abg adam laaa mesti banyak cakap komplen itu ini....hehehe...tapi tetap bahagia! hehe

Catatan popular daripada blog ini

mari ganti tempat pasang plug yang rosak.

TAMAN BURUNG DI MELAKA

apa itu shingles?