~we have been together~

umur belog saye

Daisypath Friendship tickers
Tema Mistik Bhd.. Dikuasakan oleh Blogger.

Ahad, Mei 29, 2011

jalan-jalan dengan wan!

sepatutnye wan stay sini seminggu. tapi apakan daya. wan ade hal kat sekolah. nak ngecat sekolah lah pulak. kejap je dapat lepak-lepak dengan wan! tak abes rindu lagi!

wan kata, adam budak baik.
langsung tak dengar suara menangis.

ada satu pagi tu, mama dengan papa bangun terkejut!
adam takde kat sisi mama!
rupanya wan dah culik adam pagi-pagi tu..
*kantoi mama dengan papa bangun lewat! *

kejap-kejap wan datang pegang, amik dukung.
sayang betul lah wan dekat adam!

adam pulak kalau tak lapar, 
diam.
kemudian sengih sorang-sorang
kalau diajak berborak lagi lah!
dah macam faham je kan!

tapi takpe, ade rezeki,
kite balik tengok wan pulak neh.
kite jalan-jalan ngan wan kat ipoh pula

letak sikit gambar adam dengan wan
gambar mama dengan papa sekali boleh?

:)







2 ulasan:

MiErA berkata...

adam sgt kiut dan montel!! geram3...

molliesa berkata...

dah macam budak beso dah adam! kalo kakmolie ikot ibu hari tu, mesti mira dapat jumpe adam! Hehee..

~kawan-kawan blog yang comel dan hensem~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

jeng jeng jeng

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign