Isnin, April 25, 2011

surat buat kekasih

assalamualaikum sayang,

apa khabar sayang di sana? sihatkah? mesti sayang sudah sedikit hitam kan? hmm... sudah seminggu sayang di sana. maknanya seminggu juga sayang sudah terlepas melihat cinta kita membesar. Alhamdulillah, cinta kita mudah dijaga. tidak meragam. menangis pun payah, sayang. tapi, cinta kita kuat menyusu. mahu cepat besar agaknya.

sayang,
mesti perasaan rindu sudah bertimbun kan? ayang tahu, sebab bila dengar suara sayang, memang terasa karennye (eheheeee...) Cinta kita pun begitu. kadang-kadang dalam lena, dia seperti menangis tersedu..mungkin rindukan sayang..:) bila sayang telefon, dia seperti tahu suara sayang, terus senyum siput. macam faham je apa yang sayang tuturkan padanya..

sayang,
ada lebih kurang 5 hari lagi untuk kita bersua. tak sabar rasanya menanti saat itu tiba. ayang rindukan sayang. dan cinta kita pun begitu. ayang rindu nak buli sayang. basuhkan berak si cinta hati, mandikan dia.. dan dukung dia. mesti sayang pun rindukan? sayang kan selalu dibuli ayang!

sayang,
nanti bila memandu ke sini, hati-hati tau. kalau penat sangat, sayang berehat la dulu. kalau ada yang temankan sayang pun bagus. tapi siapa? tak mengapalah. kalau sayang penat sangat, sayang datang keesokkan harinya pun tak mengapa.

sayang,
sudah panjang lebar karangan ayang ni. kang tak menyempat pulak sayang nak membalasnya. takpe, sayang tak payah balas pun takpe.. ayang kan suke tulis-tulis surat begini. sampai ketemu di saatnya ye sayang.
ayang rindu sayang

salam sayang,
Ayang dan Adam.

mode: gua rindu bebeno dengan cinta hati gue ini~ takmo jauh-jauh begini lagi.. uhuhuhu~

1 ulasan:

buaya berkata...

salam ziarah

jom ke blog sy..

jd follower sekali k

SMK Hang Kasturi 2018

Alhamdulillah, dah hampir 5 hari menjadi warga SMKHK, Alhamdulillah, akhirnya Allah makbulkan juga doa. terima kasih buat keluarga, dan juga...