seorang lagi sudah selamat melahirkan!

tahniah buat sahabatku yang seorang lagi....!
selamat melahirkan baby pagi tadi...
pada usia kandungan ke 39 minggu..
fuhhh...
sungguh teruja bila aku mendengar khabar ini...

hmm...
sempat jugak kawan ku berehat di kampung sebelum dia melahirkan baby yang semestinye comel itu..hehe...

3 hari lepas
aku dapat MC
jadi bersama sang suami lah kan..

share sikit gambar romantis kami..
takde photografer..
kami snap sendiri jer..
ehehehee....








weeeeeeeeeee~ lagi 9 hari nak jumpe dak Adam..

saya nak mintak maaf kalo ade salah silap ngan readers selama nih ye..
doakan saya mudah bersalin..

:)

Ulasan

nadiah berkata…
molie, gud luck beb!! semoga selamat semuanya.

bykkan berdoa ya. dan selamat bercuti. :)
AziE berkata…
InsyaAllah..mudah bersalin.
Qamarul berkata…
wah.. jap lagi je tue..
isyaAllah dimudahkan yer..

nape tak letak name qamarul ker.. hehehe

Catatan popular daripada blog ini

mari ganti tempat pasang plug yang rosak.

TAMAN BURUNG DI MELAKA

apa itu shingles?