esok ayah adam balik!

Alhamdulillah..berjaya jugak harungi 2 minggu tanpa kesayangan di sisi. (mode sangat sayu hokeh)
lately sejak mengandung, incik suami banyak pulak kerja di luar. biasanya ke PD lah..mengajar.. kadang-kadang aku ikut sekali (kalau cuti)..bukan ape tengah sarat takkan nak kene tinggal sorang-sorang kot? hehe..then, lepas bersalin 2 minggu, dia kene berkursus di melaka selama 2 mingggu...poor me!

esok, incik suami akan bertolak dari melaka ke KL then ke ipoh. harap semuanya selamat lah! jangan drive laju-laju..bawak sempoi saja. asalkan selamat. tak sabar sebenarnya nak jumpe kesAyangan hamba ni..

owh..tadi, masa susukan adam, tiba-tiba mode sayu datang menjelma, lalu menitis la air mata ibu ni..bukan apa...bila tengok muka adam yang memang iras wajah incik suami..buat aku rasa terharu dan kagum..ye la.. anak yang selama ni aku kandung, usung ke hulu dan ke hilir..ikot muka ayah dia plak~ hehe..tak..sebenarnye bangga weh!

lepas tu aku teringat pulak kisah yang aku bace kat blog (maklum lah suke blogwalking) pasal seorang isteri kematian suami..macam mana dia teruskan hidup dia..tanpa orang yang dia cinta... fuh.. mau meleleh kalo aku baca balik kisah manusia berhati waja itu..kalau aku..erm...mintak di jauhkan lah.. aku tak sekuat itu..

ala...baru nak emo sikit..adam dah jaga nak susu..nak membeso anak aku nih.. baek..pergi susukan adam aryan dulu..babai u ols~


layan la sekeping gambo...hoho..teringin nak bersanding lagi..sayammm..jom sanding lagi nak? kali ni bawak dak adam lak neh~ adios~

Ulasan

mama tims berkata…
amboi nak sanding lagi ye..samala kite tingin gak nak sanding lagi..

anyway salam knal..mamatim dtg folo sini..jom terjah blog mama plak..tq
molliesa berkata…
mama tims...tq dtg sini! haah...teringin nak sanding lagi sekali...mesti tak malu2 macam mula2 dulu..hehe...

Catatan popular daripada blog ini

mari ganti tempat pasang plug yang rosak.

TAMAN BURUNG DI MELAKA

apa itu shingles?