~we have been together~

umur belog saye

Daisypath Friendship tickers
Tema Mistik Bhd.. Dikuasakan oleh Blogger.

Isnin, Mac 28, 2011

sudah masuk 38 minggu

Alhamdulillah.....

kini kandungan sudah genap 38 minggu...
pagi tadi macam biasa..
check up baby adam..
tekanan darah biase..
rendah dari biase..
tapi doktor kata okey..
urin pon takde trace gula atau albumin..
doctor bagi MC suruh rehat...
dan saya memang berehat di PORT DICKSON!
YEAY!

baby sayang..
mama dah bawak kamu jalan merata-rata dah..
tapi bukan satu malaysia lah..
mama tak mampu..
sebab mama tak makan rasuah...ekekeke~
tetibe pulak kan!

4/4/2011
check up seterusnya..
kalau boleh
nak baby adam kua cepat-cepat..
mama tak larat nak turun naik tangga sayang..
kalau sekolah ade lif...
mesti mama suke sayang..

mama, daddy love u adam..
we both are expecting you!
nak tengok mata
nak tengok hidung
nak tengok senyuman
macam mama ke
macam daddy..

tak sabar tunggu hari itu tiba...

:)

4 ulasan:

.::aDa::. berkata...

molie..semoga semuanya selamat.. :)> ada pun tak sabar nk tgk adam..nak tgk muka dia, ade mcm muka ada tak??hihi..

ada doakan mummy and baby and family semuanya selamat , aamiin.. :)

tak sabar nak beli hadiah utk adam juge :)

chekgu Moe berkata...

hai aunty ada..hehe..
aminnn..moga semuanya dipermudahkan..:)

kite same2 tgk dia ikot muke sape neh..ehehehe...

aminnn..thank u dear..

hoho...suke la adam ade org manje2kan dia! :)

MiErA berkata...

kak molie tinggal mane? get ready nk serbu rumah kak molie bila dah bersalin nnt.....hehe ;p

chekgu Moe berkata...

miera...dekat jer nagn miera..hehehe...seri kembangan..:)

~kawan-kawan blog yang comel dan hensem~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

jeng jeng jeng

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign