Jumaat, Mac 18, 2011

ada 5 hari lagi

macam biase lah..
lepas abes satu kelas,
suami akan call..
tanya perkembangan diri aku
sihat ke tidak..
ok ke..
baby ade buat hal tak dalam perut...
(cam kongsi gelap pulak kan!)

siriyes..
dia sungguh sibuk..
sampai nak reply mesej sangat susah..
tapi dia akan call aku..

huhuhu..
tadi..
aku tanye..
weekend ade mase free tak
agak-agak boleh ke jumpe kejap kan..
suami aku bagitau..
jadual tersangatlah padat..

terus jadik sedih..
tak sedar air mata mengalir..
tapi tahan je esakkan tu..
tak nak suami aku tahu..
nanti dia pun sedih..

ini baru bape hari tak jumpe..
kalau aku berpantang kat umah ibu nanti...
tak ke naya?
hari-hari dok menangis...

jadi..
aku memang kene pantang kat sini..
sendirian kat rumah sewa kami
sebab aku memang tak boleh jauh dengan suami aku..
biar la orang kate aku lemah ke ape ke..
memang dia semangat dan kekuatan aku..




*gambar tutt adam*

Adam sayang..
terima kasih sebab tak susahkan mama sementara ayah takde ni eh..
mama cayang Adam.

5 hari lagi ayah nak balik!
;'(


2 ulasan:

aBIL berkata...

heeee~ sweet.... semoga tabah ye sis... <3<3

molliesa berkata...

abil... thank u dear.. :) <3

SMK Hang Kasturi 2018

Alhamdulillah, dah hampir 5 hari menjadi warga SMKHK, Alhamdulillah, akhirnya Allah makbulkan juga doa. terima kasih buat keluarga, dan juga...