~we have been together~

umur belog saye

Daisypath Friendship tickers
Tema Mistik Bhd.. Dikuasakan oleh Blogger.

Rabu, Disember 22, 2010

uwaaaaa.. sakit leher... :(

sebenarnye dari semalam lenguh-lenguh kat atas leher ni... lepas zuhur tidor kejap dengan gegirl... pukul 3 lebih baru terjaga... bila bangun tu rasa lenguh sangat leher.... tapi abaikan...
buat keje macam biase.. kemas2 rumah, masak..

bila malam... tak boleh nak tidur... sebab lenguh kat leher ni merebak ke bahu... huhuhu.. sakit sangat... so semalam aku tidur-tidur ayam je... waaaa~ nasib baik cuti sekolah!

pagi tadi, sebelum subuh dah terjaga... nak angkat kepala, ya Allah...sakit sangat-sangat... ambil wudhu', tunggu azan subuh habis, then terus solat.. lepas je bacaan surah abes, nak ruku'.. menjerit aku! sakit...! tak boleh ruku'...=(

suami terjaga, dia suruh solat sambil duduk... masa nak sujud... tak boleh jugak... sakit jugak... rase nak menangis sebab tak boleh nak solat.. :(
nak angkat lengan tinggi sikit pun sakit... nak toleh kiri kanan kene gerak perlahan.. macam robot habis bateri... huhuhu...

tenangkan diri kejap... buat senaman sikit.. lentur-lenturkan badan sikit... Alhamdulillah..dapat gak solat dengan sempurna... nak kate tersalah bantal mase tidur tak perasan pulak... tapi lenguh ni sangat menyakitkan.. sampai cramp kaki bila nak bangun dari tidur atau baring...

ya Allah.. sembuhkan aku..
berikan aku kesihatan yang baik..
ampunkan segala dosa ku
pelihara anak dalam rahimku
jadikan dia sebaik kejadian
perelokkan rupa parasnya seelok akhlaknya
ampun kan dosa suami, ibu bapa dan adik-beradik ku..
ya Allah
beri aku kekuatan..
permudahkan segala urusanku..
aminnn..

:(

4 ulasan:

Zara Affendi berkata...

seliah bantal ker? macam jer. kalo petua mak zara, balun kat leher tuh guna bantal yang kita guna tido tuh, cepat baik. :)

chekgu Moe berkata...

hai zara..=)
haah... dah masuk 3 hari ni... sakit nye tuhan je yang tahu... tapi tak tahu bantal mane satu.. banyak sangat... hehehee.. tq neh!

nadiah berkata...

emm molie, org x sakit leher, tp sakit paha, dh 2 3 hari cmni. dh sapu minyak panas, tp still sakit jgk..nak jln pon dh x selesa. :(

chekgu Moe berkata...

nad...sakit paha yang mcm mane tu? biase lah..sebelum ni berat kite kan sikit je..pastu ni tiap2 bulan naik..mebi sebab tu nad sakit paha..tape, urut2 sikit2.. molie ni dah beransur sikit lah sakit... jgn lupe minum susu atau amik pil kalsium tau..=) bby tgh nak besar.dia banyak serap kalsium kite..=)

~kawan-kawan blog yang comel dan hensem~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

jeng jeng jeng

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign