~we have been together~

umur belog saye

Daisypath Friendship tickers
Tema Mistik Bhd.. Dikuasakan oleh Blogger.

Ahad, Disember 05, 2010

kalau orang bagi, kite amik, tapi jangan kite main amik jerrr~

zaaazzzz~~

tetibe nak tulis kat sini sket..
orang berbudi, kite berbahasa, orang memberi kite merasa.. okey~

kalau orang bagi, kite hambik.. hambik je tau.. kalau tak nak takpe, boleh tolak..
tapi mak aku dah pesan awal-awal..
kalau orang beri, kite terima je walopon kite tanak...
takot nanti orang kecik ati ngan kite....

tapi, kalau bukan barang kite...
jangan la main hambik je kan...
jangan la suke hati je buat harta koleksi peribadi sendiri...
dan jangan la buat cerita kedai kopi~
abes ko kona sana sini.... kesian jek...

kecuali~~ itu harta ko gune duit ko sendiri..tanpa pertolongan DUIT sesiapa...
okay?

kemudian... nak mintak tolong sangat-sangat jangan la nak diungkit ape orang tu dapat, ape yang orang ni ade..
kene la ungkit ape yang AKU (bace: diri sendiri) DAH BERI... rasenye macam selalu je meminte kan..kan kan... =)

macam -macam lah hai~~ susah gak nak tegor.. kang tegor lebih lebih jadik lain pulak kan...

so.... ade aku kesah...? haa..
jangan sampai aku isyhtihar perang sudah la...kuikuikui~~~


nota kaki busuk : saje jek ni.. emo semacam! haha.
harap jangan terasa okeyh~

Tiada ulasan:

~kawan-kawan blog yang comel dan hensem~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

jeng jeng jeng

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign