~we have been together~

umur belog saye

Daisypath Friendship tickers
Tema Mistik Bhd.. Dikuasakan oleh Blogger.

Khamis, Oktober 14, 2010

skirt saiz ibu mengandung. mahu?

salam.

di sekolah tidak sempat mahu berFB ni..bagus juga...sebab fikiran tertumpu pada task yang diberi...tapi hari ini malas-malas ke kelas..budak-budak semuanya mood bercuti bergumbiraaa~~~

sempat juga aku ke bengkel, belajar sendiri bagaimana menjahit skirt. aku dan Azan.. tergelak-gelak aku mengajar Azan menggunakan mesin jahit tepi...=)
hehehe...tak susah pun nak buat skirt ni...=)

haaaa... saiz ibu mengandung ya...hehehe..
tapi bukan saiz aku..saiz kawan ku, Azan..
dia dah sarat dah..lagi 6 hari mahu bersalin...
bila Puan Ngiam datang, Azan tunjukkan hasil ini.
dia kata bagus..
^_^
sah, aku memang warisi kepakaran ibu..=)

esok kalau sempat, aku mahu buat onde-onde pula..itu senang saja.
harap menjadi lah.
hehe.
nanti aku tunjuk hasilnye ya?

sampai jumpe lagi~~

1 ulasan:

suzzsuzie berkata...

comelnya warna pink

~kawan-kawan blog yang comel dan hensem~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

jeng jeng jeng

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign