~we have been together~

umur belog saye

Daisypath Friendship tickers
Tema Mistik Bhd.. Dikuasakan oleh Blogger.

Selasa, Oktober 19, 2010

semalam ke Port Dickson

minggu ni tersangat-sangat lah pack jadual aku. kesana ke mari mengangkat barang pindah rumah.. Alhamdulillah...sudah 5 hari aku di rumah baru. dan hari-hari makan di luar, sebab barang-barang masak masih di sana. hehehe...

kebetulan adik aku, si doktor itu ada induksi di Port Dickson. dan kebetulan juga ibu mahu ke sini. melihat rumah baru dan datang membeli belah. jadi semua berkampung dirumah aku yang baru disewa ini. haha.. takpe, sewa dulu..lagi 5 tahun beli rumah kaw-kaw punya...tak sabarnye aku!

selepas pulang dari sekolah, aku terus solat zuhur dan bergerak ke PD. suami yang memandu ke sana. aku hanya duduk bersenang lenang di sebelah. sampai di tol persimpang port dickson..ini yang kami bertiga nampak..

huh~~ tengok! sampai camtu ha...(padahal memang kepala lori bleh je jadik camni)... tapi ade lah kesan darah kat lantai jalan tu...meremang jugak la aku tengok... entah apa-apa lah!

jadi, hati-hati okeyh!

Alhamdulillah..adik aku sudah tahu tempat posting!

Tiada ulasan:

~kawan-kawan blog yang comel dan hensem~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

jeng jeng jeng

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign