Sabtu, Oktober 23, 2010

letih woi~

ini siriyes!

minggu yang sangat hectic okay.

waaaa.. rase nak nangis bila ingat kat sekolah berlambak kene relief, pastu sorang dua tanak bagi kerjasama bila waktu jaga kelas dah abes... saya tahu saya guru baru.. tapi sekarang ni saya kuat ke tandas.. kalo saya duduk selama 120 minit dalam kelas, kesian pundi kencing saya tau~~

minggu depan budak tingkatan 1 dan 2 akan mula peperiksaan akhir tahun. lepas itu akan ada aktiviti selepas exam. mesti kecoh semacam budak-budak ni bersuka ria ye.

seronok lah korang!

Tahniah buat sahabat aku yang sudah melahirkan.. weee~~ dah dapat baby dah.. lepas ni turn aku pulak..perghh.. ini buat aku mula ngilu ni~~~ =)

esok ada Hi-tea di Residen Hotel. wawawa... kene jadi juruacara aktiviti. kene plan games, bayangkan, ade 70 hadiah untuk games.. gile lah! sume sponsor.. aku cuma akan dapat door gift dan cabutan bertuah je.. hadiah games tak dapat...ah~ tak best betul~!!
dah la esok pukul 9 dah kene tercongok kat sane... habis weekend ku~!

takpe, tahun depan aku tak yah involve dah.. yeayea!

habis cerita mengarut je kan. hehe.. nasib lah eh korang.. oh, aku dah pindah rumah baru.. yeayea!

2 ulasan:

Teyn berkata...

oh, moe dh pndah? moe pndh kat mana?

tk saba nk tgk baby moe. =)

mesti comel mcm mak dia... hehehe ^.^

molliesa berkata...

hai teyn!
haah, dah pindah dah...rumah teres..ok sikit tuk besarkan keluarga..=)

hehe..tq teyn yg manis...
doakan baby moe sihat2 je k..=)

SMK Hang Kasturi 2018

Alhamdulillah, dah hampir 5 hari menjadi warga SMKHK, Alhamdulillah, akhirnya Allah makbulkan juga doa. terima kasih buat keluarga, dan juga...