~we have been together~

umur belog saye

Daisypath Friendship tickers
Tema Mistik Bhd.. Dikuasakan oleh Blogger.

Khamis, Oktober 14, 2010

katak paling kecil ditemui

katak ni ditemui di Taman Negara Kubah, Matang, Kuching. saiz dia amatlah kecik aje.. 10.6mm ke 12.88mm. nama saintifik dia ialah microhyla nepenthicola.

tengok je la gambar tu...memang katak ni kecik je kan?? hehe
nanti anak aku dah selamat keluar dari perut nanti..aku nak ajar dia tak takut dengan binatang, tak geli dengan serangga macam aku geli dengan lipas!

macam best je katak ni. kalau boleh bela kan best! =) haha. takde keje pulak bela katak. adeh =_=

Tiada ulasan:

~kawan-kawan blog yang comel dan hensem~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

jeng jeng jeng

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign