~we have been together~

umur belog saye

Daisypath Friendship tickers
Tema Mistik Bhd.. Dikuasakan oleh Blogger.

Ahad, September 19, 2010

sudah 6 tahun rupanya...

heh...sudah 6 tahun perkenalan aku dan suami. hehe.. kejap je rasanye...semoga cinta kami mekar macam lagu yang mus nyanyi tadi,...bahulu mu mekar dihati ini~~~ =)

dan hari ni, masuk 11 minggu baby dalam rahim...semoga baby membesar dengan sihat ye...=) setakat ni..masih tiada alahan...cuma mual2 sedikit kerap..malam pun dah tak letih macam awal2 mengandung dulu...
alhamdulillah...Allah bagi ketenangan pada aku...=)

tadi ada terbaca, rupanya, pada awal kehamilan, ibu-ibu sangat memerlukan zat besi..zat besi ni la yang buatkan ibu-ibu mengandung kurang mengalami alahan..malah tak akan alami alahan..(mengikut pembacaan lah) jadi..amik la zat besi dari mana2 makanan atau supplement (baca:makanan tambahan)

=)

untuk minggu yang ke sebelas ni, bayi dalam kandungan akan mulai suatu proses pertumbuhan yang pesat dan mula mengangkat kepala ke atas jauh daripada dadanya. Alat kelamin luar pula mula terbentuk tetapi masih kecil sehingga sukar untuk melihat jantinanya samada lelaki atau perempuan semasa membuat imbasan.

tak sabar nak tengok tumbesaran dia 4 haribulan 10 nanti...bertambah berapa sentimeter dah ye? nak dengar jantungnya...oh, lupe...nanti kene amik darah..pergh...ni yang tak seronok ni..=I

esok akan pulang ke ipoh. nasib baik ade adik temankan. lepas tu kami nak pergi membeli belah sekejap, ade buat bisnes sikit..harap mendapat sambutan...=)

okey lah..nak tengok tv. lepas ni kene rajin buat matematik, membaca, mengaji..=)

sampai jumpe lagi.jaga diri ye semua!

2 ulasan:

makdara TERDIVA berkata...

hepi anibeseri cikgu moe & asben..semoga kekal sampai ke hujung nyawa :)

chekgu Moe berkata...

makdara....terima kasih...aminnnnn!!

~kawan-kawan blog yang comel dan hensem~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

jeng jeng jeng

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign